Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активними у власному навчанні, вони повинні самі встановлюють реальні для досягнення цілі та визначають і знаходять доступ до джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей, вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей.
Я дійсно відкрила для себе багато нового стосовно цього питання, зрозуміла як зробити так, щоб учні навчилися самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Безумовно, щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу).
Комментариев нет:
Отправить комментарий